Thursday, September 28, 2006

pe terasa la candcum




 

10 Comments:

Blogger doru said...

salutare..(se vrea a fi un semn de viata/bagare in seama)..

6:54 AM

 
Blogger Matei said...

hi! te-ar interesa sa facem un link exchange..iti mai pot trimite useri catre blog :d...lemme know
M.

2:51 AM

 
Blogger Free door said...

ciau , irlo , tudor ene sunt , ne stim de la student fest, insa ne intalniseram prima oara la cool cat in seara in care ne am strans toti sa dezbatem despre plecarea la timisoara, la fest..
as vrea daca imi poti lasa mailul tau,
e in legatura cu oamgiu , am nevoie de un pic de ajutor..
cat poti tu de repede.

multumesc
servus.
azi, 08 mai 2007

2:23 PM

 
Blogger suan said...

felicitari pentru omagiu, a iesit super fain !

1:15 AM

 
Blogger evilo said...

that's absolutely wicked!!!
cheerz ;)

5:55 AM

 
Anonymous Anonymous said...

ce dementza domnilor!

8:08 PM

 
Blogger Unknown said...

Imi plac creatiile tale.

As vrea sa vad mai multe lucrari de pe strada si mai puntine decoratii "enterioare"

Salutari din blogosfera frantuzeasca

11:46 AM

 
Blogger Unknown said...

sau, mai bine spus, francofona (sunt in Romania :)

11:46 AM

 
Blogger Unknown said...

salut

vreau sa iti spun ca imi plac mult lucrarile de street art si as vrea sa public ceva foto de aici (sau de pe celalalt blog) pe
http://surpriseroumaine.blogspot.com/
un blog franglofon :) destinat fotografiei si, in general, artei din Romania

PS: daca esti de acord, da-mi te rog un semn pe surpriseroumaine.blogspot.com

12:00 PM

 
Blogger Tudor said...

u're awsome, dude!

3:09 PM

 

Post a Comment

<< Home